گفت‌وگو|

سازمان ملل بی‌تفاوت از کنار جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد

8:00 - 30 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۹۳۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
سازمان ملل بی‌تفاوت از کنار جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‎های حقوق بشری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، خواستار اقدام نهاد‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل برای مقابله با این اقدامات شد.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد سومین هفته خود شده که هشدار‌ها درباره بروز فاجعه بشردوستانه در غزه بسیار جدی‌تر از هر زمان دیگری است.

بر اساس آخرین آمارها، شمار شهدای فلسطینی به بیش از ۴ هزار نفر رسیده است.

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری میزان با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: این موضوع به ذات شیطانی مسئولان رژیم اشغالگر قدس و همچنین مقام‎های آمریکا باز می‌گردد.

وی با یادآوری فرموده امام خمینی (ره) که آمریکا را شیطان بزرگ توصیف کردند، اظهار کرد: رزمندگان غزه عملیاتی را آغاز کردند تا از سرزمین خود دفاع کنند، سرزمین خود را آزاد کنند، چرا که خانه خودشان است، اما آن‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند و ژست اینگونه مفاهیم را می‌گیرند، ببینید در روز‌های اخیر چه می‌کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم فلسطین از جمله زنان و کودکان به‎ویژه در نوار غزه، مظلوم واقع شده‎اند، بیان کرد: مردم غزه پناهی ندارند و رزمندگان مقاومت هم قصد دفاع از این مردم بی‎دفاع را دارند.

کوثری با اشاره به این نکته که مردم غزه در محاصره کامل قرار دادند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی حتی آب را به روی مردم غزه بسته است، این یک تفکر شیطانی است که این کار‌ها را انجام می‌دهند و این جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند.

به گفته وی، رژیم صهیونیستی مردم بیگناه را قتل‌عام می‌کند و حتی خم به ابرو نمی‌آورد.

نماینده مردم تهران در ادامه به بی‌تفاوتی نهاد‌های بین‌المللی درباره فلسطین پرداخت و عنوان کرد: سازمان ملل بی‌تفاوت از کنار جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد در صورتی که باید وارد عمل شود، عکس‌العمل نشان دهد و جلوی این جنایت‌ها را بگیرد.

وی در بخشی دیگر به هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی از سوی رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: ابتدا مردم بی‎گناه غزه را به بیمارستان‌ها کشاندند و زمانی که مردم در این بیمارستان‌ها پناه گرفتند تا برای آن‌ها امن باشد، بیمارستان‌ها را هدف قرار دادند.

کوثری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی اماکن مذکور را با بمب‌هایی که خارج از چارچوب‌های متعارف است، هدف قرار داد، گفت: باید مسئولانی که در سازمان ملل به نوعی گرداننده جهان هستند رژیم صهیونیستی را به دلیل این جنایت محاکمه کنند و تحت فشار قرار دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *