گفت‌وگو|

جبهه مقاومت انتقام خود را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت

8:49 - 27 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۸۷۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جبهه مقاومت انتقام خود را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بمباران بیمارستان در غزه با هماهنگی امریکا صورت گرفته است گفت: جبهه مقاومت اعلام کرده است انتقام خود را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله شب ۲۵ مهرماه به بیمارستان المعمدانی در غزه بیان داشت: جبهه مقاومت انتقام خود را از حرکات وحشیانه رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: اینکه در چه زمان، مکان و با چه حجم و اندازه‌ای انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده بیماران و کودکان در بیمارستان غزه توسط جبهه مقاومت گرفته شود و پاسخ لازم به این رژیم کودک‌کش داده شود به عهده اتاق عملیات جبهه مقاومت است اما امیدواریم این انتقام به گونه‌ای باشد که رژیم صهیونیستی بداند قیمت گزافی را باید برای خونریزی در بیمارستان المعمدانی پرداخت کند.

وی ادامه داد: قطعا جنایت بمباران بیمارستان غزه با هماهنگی آمریکا صورت گرفته است، ببدون اجازه رئیس جمهور امکان انجام این عملیات نبود.

جلال‌زاده ضمن اشاره به اینکه متاسفانه از پایگاه‌های آمریکا در امارات تجهیزات نظامی به سرزمین‌های اشغالی ارسال می‌شود گفت: به گفته رهبران حماس بمبی که در بیمارستان غزه استفاده شده از نسل جدید سنگرشکن برای ضربه زدن به نیروهای تا دندان مسلح نظامی است که بر علیه کودکان بی‌دفاعی که در حوالی و حیاط بیمارستان مشغول بازی بودند استفاده شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *