تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس؛ درخواست‌هایی که بیشترین درصد کاهش را در سال جاری داشتند

13:17 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس؛ درخواست‌هایی که بیشترین درصد کاهش را در سال جاری داشتند
براساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، فراوانی پیام‌ها و درخواست‌های شهروندان براساس اقدامات شهرداری در برخی حوزه‌ها و گروه موضوعات بین ۳۰ الی ۶۰ درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ۱۳۷پلاس، طی آمار منتشر شده از سامانه ۱۳۷ پلاس از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۲ علیرغم روند کلی افزایشی مشارکت و بازخورد مردم، حوزه‌هایی بین ۳۰ الی ۶۰ درصد کاهش درصد فراوانی داشته‌اند.

بر اساس این گزارش بیشترین تغییر در کاهش فراوانی پیام‌ها به ترتیب مربوط به رفع خطر درخت شکسته یا در حال سقوط، رفع خاموشی و یا نقص فنی پل عابر پیاده مکانیزه، جمع آوری سگ‌های ولگرد، موضوعات مربوط به مجموعه‌های ورزشی، افزایش تعداد اتوبوس، نصب و مرمت مخازن زباله و آلودگی صوتی و محیطی اصناف بوده است.

با اقدامات موثر واحد‌هایی اجرایی در سطح نواحی، در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۰۸۳۲ عملیات فوریتی ناشی از پیام‌های مردمی در سطح مناطق ۲۲ گانه صورت گرفته که نسبت به بازه مشابه سال قبل با تعداد ۴۷۶۸۱ افزایشی ۴۹ درصدی داشته است.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
سلام ساکن منطقه 12 خ شهید نامجو جنوبی بن بست مینا دوتا چاه فاضلاب توی کوچه هست برای اب باران هردو مسدود شده لطفا به داد برسید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *