رکورد تماس‌های شهروندی در سامانه 137 پلاس شکسته شد

16:25 - 12 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۵۹۵۲
در پی بارش‌های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه 137 پلاس شکسته شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ همزمان با شروع بارندگی‌های گسترده در سطح شهر تهران، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) ضمن آمادگی کامل و به صورت 24 ساعته به مشکلات و معضلات شهروندان و مشارکت آنها در اعلام نقاط خطرساز و رفع آب ‌گرفتگی‌ها پاسخ داد.


رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) گفت: طی روزهای پنج‌شنبه 6 مراداد ماه تا روز دوشنبه 10 مرداد بیش از 53 هزار تماس با سامانه 137پلاس برقرار شد که این آمار، بالاترین میزان تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در سال‌های اخیر است.


ناصری سرای با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس‌ مربوط به روز شنبه 8 مرداد ماه با دریافت بالغ بر 13 هزار و 300 تماس شهروندی بوده است، اظهار کرد: بیش از 80 درصد تماس‌های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است.


وی مهم‌ترین پیام‌های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی را مربوط به لایروبی جوی ( در مناطق 4، 18 و14)، نظافت معابر و کوچه‌ها (در مناطق 4،12 و 5)، آب گرفتگی جوی و ورود آب به ساختمان (در مناطق 4،3 و6)، جمع آوری زباله و ضایعات (در مناطق 4، 5 و15)، رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط (در مناطق 4، 15 و1) و آب گرفتگی سطح معابر (در مناطق 4، 11، 12، 1، 3 و 5) اعلام کرد و افزود: با توجه به آماده باش اکیپ‌های اجرایی نواحی و نیروهای ستادی سامانه، تماس‌های دریافتی از سوی کارشناسان سامانه 137پلاس در کمترین زمان به مسئولان اجرایی انعکاس داده شد تا نسبت به رفع مشکلات و معضلات اقدام کنند.


ناصری سرای با اشاره به حجم بالای تماس‌ها و طولانی بودن صف‌ انتظار شهروندان جهت برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگو، زمان انتظار شهروندان برای ثبت درخواست کمتر از ده دقیقه عنوان کرد.


وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) که در روزهای بارانی و فشار کاری بالا پاسخگوی درخواست‌های شهروندان بودند، بر تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *