بیانیه فراکسیون حقوق بشر مجلس|

طوفان الاقصی شروع جنگ نبود

10:55 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۴۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
طوفان الاقصی شروع جنگ نبود
فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای جنایات هولناک رژیم سفاک صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد سرگزی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، عنوان کرد؛ انتقام سخت جوانان غیور و مقاوم فلسطین، شروع جنگ نبود بلکه پاسخ و واکنش قاطعی به سفاک‌ترین دولت تروریستی یعنی رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین اشغالی بود.

متن بیانیه فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در مجلس:

طوفان الاقصی شروع جنگ نبود!

انتقام سخت جوانان غیور و مقاوم فلسطین، شروع جنگ نبود بلکه پاسخ و واکنش قاطعی بود به سفاک‌ترین دولت تروریستی یعنی رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین اشغالی.

رژیم نژاد پرست و جنایتکار بیش از دو میلیون نفر از آوارگان فلسطینی را در اردوگاهی بنام نوار غزه با محاصره کامل در چنگال خود اسیر و گرفتار کرد. اردوگاهی که تصور می‌شد کوچکترین روزنه رهایی و نجات از آن نیست، زنان و کودکانی که علاوه بر رنج اسیری در سخت‌ترین شرایط زیستی قرار داشتند و از ابتدایی‌ترین حقوق بشری بی‌بهره بودند ترور و ناامنی، کمبود مواد غذایی و دارویی و آب آشامیدنی بخشی از رنج و ستم ساکنان این اردوگاه بود.

اما در مقابل، مدرن‌ترین و مجهزترین ارتش تروریستی جهان وجود داشت که مورد حمایت بی‌قید و شرط کشور‌های غربی است حتی حق دفاع را برای این ستمدیدگان فلسطینی تحریم نمودند و وحشتناک‌تر اینکه همه این جنایت‌ها در برابر چشم نهاد‌های حقوق بشری و سازمان‌های بین المللی مستند و آشکار است.

ملتی که بیش از هفتاد سال زیر شدیدترین بمباران‌های اسراییل امیدی برای زنده ماندن نداشتند و در یک کلام یک نسل کشی تمام عیار با انواع سلاح‌های ممنوعه و شیمیایی در حال وقوع بود. 

نسلی که با انبوه مصیبت‌ها و رنج‌ها و شکنجه‌ها نه تنها تسلیم متجاوزان نشد بلکه به پشتوانه جوانان هوشمند، مدبر، شجاع و مقاوم فصل جدیدی را در تاریخ بشر به یادگار گذاشت و جوانه‌های امید رهایی دوباره رویید و مشعل آزادی در تاریک‌ترین نقطه جهان بدست جوانان فلسطینی روشن شد و درسی فراموش نشدنی به دژخیمان و جنایتکاران صهیونیست دادند.

رژیم ضد حقوق بشری با نیرنگ و فریب با مظلوم نمایی و برای فرار از تحقیر تاریخی این شکست سنگین، به کمک امپراطوری رسانه‌های غربی سعی در وارونه سازی این واقعیت بزرگ دارد و با روایت سازی جعلی حامیان ملت مظلوم فلسطین را عامل این فضاحت راهبردی معرفی می‌کند در صورتی که همه افتخارات این عملیات غرور آفرین بدست جوانان غزه به ثبت و ضبط رسید. آفرین بر دلاورمردان و رزمندگان نیرو‌های مقاومت فلسطین.

در عین حال قدرت پوشالی رژیم اشغالی که هنری جزء کودک کشی و بمباران مناطق مسکونی و کشتار مردم بی‌دفاع، که مغایر با تمام کنوانسیون‌های بین المللی و زیر پا گذاشتن کلیه حقوق انسانی و اخلاقی و نقض کامل حقوق بشر است و همچنین جلوگیری از امداد رسانی، انتقال مواد غذایی، حمله به مراکز درمانی، قطع آب و برق، بی‌سابقه‌ترین نوع نقض حقوق بشر است. 

انتظار می‌رود جامعه جهانی و سازمان ملل با محکومیت و جلوگیری از این نسل کشی برای پایان اینگونه جنایات اقدامات قاطع انجام دهد.

محمد سرگزی
رئیس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *