رئیس دادگستری استان کرمانشاه در راستای ساماندهی محله آقاجان دستوراتی را صادر کرد

16:16 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۳۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری استان کرمانشاه در راستای ساماندهی محله آقاجان دستوراتی را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان گفت: دادستان مرکز استان در جلسه آتی برای مدیران و مسئولینی که در انجام کار‌های مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل دهد.

خبرگزاری میزان - ساماندهی محله آقاجان یکی از محله‌های محروم، کم برخوردار و حاشیه نشین که دارای حاشیه‌های فراوانی از جمله اعتیاد و خرید و فروش مواد مخدر، و نیز مسائل اخلاقی است، حدود ۴ سال است که در دستور کار قرار گرفته و از سوی رئیس جمهور و وزیر کشور بازدید شده و رفع مشکل و ساماندهی آن مورد تاکید قرار گرفته است. اما علی رغم برخی اقدامات، نتیجه شایسته حاصل نشده و به گفته رئیس کل دادگستری استان تنها کمی از عمق فاجعه آن کم شده است.

کرمی در نشستی که به منظور پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان باحضور مدیران استانی برگزار شد گفت: اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است چرا که فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: انتظار می‌رود کار همانند روز‌های اول با جدیت پیگیری شود. بعد از اقدامات خوب روز‌های اول متاسفانه کار رها شد بنابراین از همه سازمانها، نهاد‌ها و ادارت مربوطه می‌خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال کنند.

 وی به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولینی که در انجام کار‌های مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل مدیران به آن رسیدگی کند.

در ادامه معان سیاسی و امنیتی استانداری نیز مجموعه اقدامات را شایسته و کافی ندانست و گفت: این موضوع را بک موضوع همگانی بدانیم و آن را جبهه بندی نکنیم.

شعبانی خاطر نشان کرد: مشکل، مشکل استان است و همگی در رفع آن مسئول هستیم و این افراد که در این محله دچار بیماری اند اعم از اعتیاد و ... همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آن‌ها تلاش کنیم.

در ادامه برخی مشکلات اولویت دار این محله احصا و بر رفع سریع آن‌ها تاکید و مقرر شد در جلسه آتی که در اوایل آذر ماه تشکیل خواهد شد، گزارش مستند هر یک از مدیران ذیربط ارائه شود.

در ادامه نشست همچنین فرماندار کرمانشاه به عنوان مدیر میدانی که مسئولیت نظارت و پیگیری را بر عهده دارد و گروه در انجام کار‌ها نیاز به هماهنگی با ایشان دارند، انتخاب شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *