بازدید رئیس کل دادگستری کرمانشاه از عملکرد حوزه قضایی شهرستان اسلام آباد

14:51 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۳۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری کرمانشاه از عملکرد حوزه قضایی شهرستان اسلام آباد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جریان بازید از حوزه قضایی شهرستان اسلام آباد بر اجرای دقیق سند تحول قضایی و حرکت در راستای این برنامه اساسی و تحولی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در قالب هیئتی متشکل از معاونان با حضور در حوزه قضایی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن بازدید از دادگستری این شهرستان و دیدار با قضات و کارکنان مستمع سخنان رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان و نیز قضات و کارکنان شد.

در راستای نظارت بر عملکرد حوزه‌های قضایی تابعه و به منظور پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها و نیز تاکید بر اجرای دقیق سند تحول قضایی و حرکت در راستای این برنامه اساسی و تحولی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از حوزه قضایی شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور برخی معاونان رئیس کل دادگستری استان انجام گرفت با حضور در قسمت‌های مختلف دادگستری شهرستان اسلام آباد غرب، از نزدیک در جریان عملکرد این حوزه قضایی قرار گرفتند.

کرمی در دیدار با رئیس، قضات و کارکنان این حوزه قضایی با اطلاع از نقطه نظرات آن‌ها دستورات لازم در راستای رفع مشکلات حوزه قضایی را صادر و بر اجرای دقیق برنامه‌های تدوین شده خصوصاً سند تحول قضایی تاکید کرد.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه رفع اطاله دادرسی، کاهش زمان رسیدگی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوق، اتقان آرا و افزایش صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده‌ها را مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی استان دانست و یادآور شد برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا و همچنین ارتقا عملکرد دادگستری در ارائه مطلوب خدمات قضایی به شهروندان صورت گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *