توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته نوشت‌افزار در «طرح ارمغان مهر»

9:35 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۲۴۷
توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته نوشت‌افزار در «طرح ارمغان مهر»
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در اجرای مرحله دوم طرح ارمغان مهر، ۱۱۰۹ داوطلب در تهیه، بسته‌بندی و توزیع ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته نوشت‌افزار مشارکت کردند.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است.

سلیمی افزود: با آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح ارمغان مهر، ۱۱۰۹ داوطلب در تهیه، بسته‌بندی و توزیع ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها اعلام کرد: تا این مرحله از اجرای طرح، با همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع دوست، ۵۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

سلیمی ادامه داد: با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته نوشت‌افزار خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور داوطلبان در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: داوطلبان سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر هستند و امید است با اشاعه فرهنگ داوطلبی در سطح جامعه، روز به روز بر گستره این خانواده افزوده شود.

گفتنی است؛ سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های نوشت‌افزار ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود. در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر سراسر کشور اهدا کنند.

در این طرح عام‌المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و نوشت‌افزار، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *