کاظمی‌فرد: با هدف حمایت از تولید داخل تجهیزات رایانه‌ای قوه قضاییه از تولیدات ایرانی استفاده می‌شود/حمایت از نیرو‌های جوان خلاق وظیفه ما است

13:49 - 20 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۹۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کاظمی‌فرد: با هدف حمایت از تولید داخل تجهیزات رایانه‌ای قوه قضاییه از تولیدات ایرانی استفاده می‌شود/حمایت از نیرو‌های جوان خلاق وظیفه ما است
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ضمن بازدید از کارخانه «جی‌اندبی»، گفت: حمایت از نیرو‌های جوان خلاق وظیفه ما است.

خبرگزاری میزان - محمد کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در بازدید از کارخانه «جی‌اندبی» با بیان اینکه وظیفه‌مان این است که از تولید داخل و کالای ایرانی حمایت کنیم، گفت: دستور مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه حمایت از کالای ایرانی است که نتیجه آن شاهد افزایش اشتغال جوانان ایرانی می‌شود و این دستور عملیاتی شده است و با خریداری کالای ایرانی در جهت توسعه تولید حرکت می‌کنیم.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان بازدید از این کارخانه با اشاره به اینکه تولید محصولات وطنی که با خلاقیت جوانان ایرانی شکل می‌گیرد و یک کار ارزشمند است، اظهار کرد: باید قدر جوانان خلاق که به توسعه تولید کمک می‌کند نتیجه آن شکوفایی اقتصادی است و باعث اشتغال کارگران و جلوگیری از خروج ارز می‌شود را دانست.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم با خرید محصولات داخلی در جهت حمایت از تولید گام برداریم، بیان کرد: این کار باعث رونق و شکوفایی اشتغال می‌شود. وقتی یک محصول داخلی خریداری می‌شود باعث توسعه اشتغال آن مجموعه می‌شوید. این کار اثرات مثبت فراوانی دارد. با هدف حمایت از تولید داخل، تجهیزات رایانه‌ای  قوه قضاییه از تولیدات ایرانی استفاده می‌کنیم. اما باورمان این است که تنها یک محصول نخریده‌ایم بلکه در جهت اشتغال گام برداشته‌ایم.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به مشکلات حوزه تولید، افزود: حوزه تولید نیز با مشکلاتی مواجه است، اما با یاری همدیگر می‌توانیم مشکلات را مرتفع کنیم. 

معتمد، مدیرعامل کارخانه «جی‎اند‎بی» که در زمینه تولید انواع چاپگر‌ها فعالیت دارد نیز در این بازدید، گفت: از حمایت قوه قضاییه در خرید محصولات این شرکت تشکر می‌کنم. حمایت شما در زمانی که به محصول این شرکت اعتمادی وجود نداشت باعث توسعه محصولات شرکت شد. در خریدی که قوه قضاییه انجام داد از خروج یک میلیون دلار جلوگیری و زمینه اشتغال نیز فراهم شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *