رئیس‌کل دادگستری استان سمنان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۹۱ نفر از نمازگزاران مسجد ایوانکی رسیدگی کرد

12:07 - 20 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۸۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۹۱ نفر از نمازگزاران مسجد ایوانکی رسیدگی کرد
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در ملاقات چهره به چهره با نمازگزاران مسجد جامع ایوانکی به بررسی درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۹۱ نفر از مراجعان پرداخت.

خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی در جریان حضور سه ساعته در مسجد جامع ایوانکی با ۹۱ نفر از نمازگزاران دیدار و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات قانونی را صادر کرد.

وی با تاکید بر اهمیت و حفظ ارتباط وثیق با شهروندان گفت: استمرار ملاقات بدون واسطه با مردم یکی از تأکیدات ریاست قوه قضاییه است و همانند گذشته با برنامه ریزی‌های مدون و منظم در مجموعه دستگاه قضایی استان این ارتباطات مردمی در شهر ایوانکی انجام شد.

وی هدف از انجام این دیدار‌های نتیجه محور را کسب رضایت شهروندان دانسته و تاکید کرد: ملاقات‌های مردمی بدون واسطه فرصت مناسبی برای رفع مشکلات است؛ تا با ایجاد فرصت دسترسی آسان برای شهروندان بهترین خدمات قانونی را ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان، با اشاره به عمده درخواست‌های مراجعان اظهار کرد: درخواست تأمین مسکن ملی مستحکم و با هزینه ساخت متعارف از سوی نهاد‌های اجرایی، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های معوق و مُسن، اختصاص زمان کافی برای استماع مطالب مراجعین از سوی مسئولان قضایی و اجرایی و همچنین اعمال ارفاقات قانونی برای زندانیان؛ از اهم مطالبات مطرح شده، بود.

عبدالهی در حین برگزاری این برنامه با اختصاص فرصت کافی به مردم برای بیان مطالبات عمومی خاطرنشان کرد: این اطمینان خاطر وجود داشته باشد که با حضور در جمع مردم آن هم در اماکن مختلف و پر تردد، با هدف رفع مشکلات از طریق انتقال مسائل به افراد، نهاد‌ها و مراجع ذیربط سعی می‌شود میزان اعتماد عمومی بیش از پیش افزایش یابد.

گفتنی است شهروندان شریف استان می‌توانند با مراجعه به کانال رئیس کل دادگستری استان سمنان در پیام رسان‌های داخلی ایتا و روبیکا به نشانی: abdolahi_dadsm از آخرین خبر‌ها و برگزاری میز‌های خدمت در سطح استان مطلع شوند.

در این برنامه امام جمعه ایوانکی، دادستان مرکز استان سمنان و مسئولان قضایی و اجرایی آن حوزه قضایی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *