رئیس دیوان عدالت اداری به درخواست ۲۰۰ نفر از مراجعان قزوینی در ملاقات مردمی رسیدگی کرد

14:05 - 19 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۷۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دیوان عدالت اداری به درخواست ۲۰۰ نفر از مراجعان قزوینی در ملاقات مردمی رسیدگی کرد
رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در سالن اجتماعات سردار سلیمانی دادگستری کل استان قزوین به‌صورت مستقیم با مراجعان ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان- در ادامه سلسله سفر‌های استانی مدیران دیوان عدالت اداری، این بار حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و هیئت قضایی همراه، مهمان مردم استان قزوین بودند.

رئیس دیوان عدالت اداری به همراه معاونین قضائی دیوان در جلسه ملاقات مردمی به بررسی مشکلات و روند رسیدگی به پرونده‌ها پرداختند و ضمن شنیدن درخواست‌های مردمی، دستورات لازم در خصوص پرونده‌های قضایی ملاقات شوندگان صادر شد.

دیدار چهره به چهره مردم قزوین با رئیس دیوان عدالت اداری کشور

در این دیدار مردمی، رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری پاسخگوی قریب به ۲۰۰ نفر از افرادی که برای ملاقات مردمی ثبت نام کرده بودند، شدند.

عمده خواسته‌های مردم تسریع در رسیدگی به پرونده ها، اعتراض به رای دیوان عدالت اداری و نحوه اجرای آرای قطعی دیوان در دستگاه‌های اجرایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم در همین جلسه و یا بعد از آن و با بررسی‌های کارشناسان در مرکز صادر خواهد شد.

با تدابیری که اندیشیده شده، درخواست‌های حاوی دستور قضایی و ضمائم آن بلافاصله اسکن شده و از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل هر یک از معاونین قضایی ارجاع می‌گردد و بنا بر این است که ظرف دو هفته از این تاریخ، پاسخ هر کدام از درخواست‌ها را به طریق تلفنی به ارباب رجوع بدهند.

گفتنی است دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان قزوین، شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور معاونین قضایی در کارگروه‌های تخصصی دستگاه‌های اجرایی از اهداف این سفر دو روزه به استان قزوین است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *