دادستان مشهد دستور ساماندهی ساخت‌وساز‌های محدوده آرامگاه فردوسی را صادر کرد

12:29 - 19 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۷۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مشهد دستور ساماندهی ساخت‌وساز‌های محدوده آرامگاه فردوسی را صادر کرد
دادستان عمومی و انقلاب مشهد در دستوراتی از معاونان خود خواستار برخورد با تخریب‌کنندگان ۲۳ خودروی شهروندان به‌صورت ویژه و نظارت بر ساخت‌وساز‌های محدوده آرامگاه فردوسی شد.

خبرگزاری میزان - محمدحسین درودی طی دستوری از معاون خود خواست تا با تخریب کنندگان ۲۳ خودروی شهروندان به صورت ویژه برخورد کند.

وی افزود: نظر به اینکه به جهت رفتار‌های مجرمانه این افراد که با کشیدن سلاح، اقدام به تخریب اموال مردم کرده اند، به‌نحوی که اقدام این افراد موجب ناامنی در سطح منطقه شده، مقتضی است ضمن ارجاع پرونده به بازپرس ویژه، تأکید شود مطابق ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قضایی قرار گیرند و نظارت‌های لازم انجام تا با تسریع در رسیدگی به این پرونده و اطلاع رسانی آن شاهد پیشگیری از وقوع چنین رفتار‌هایی توسط اراذل و اوباش در آینده نسبت به جان، مال و ناموس مردم باشیم.

دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد در خصوص ساماندهی ساخت و ساز‌های محدوده آرامگاه فردوسی

دادستان عمومی و انقلاب مشهد همچنین طی دستوری خواستار نظارت بر ساخت و ساز‌های محدوده آرامگاه فردوسی توسط یکی از معاونان خود شد.

وی در این دستور از معاون خود و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مشهد خواسته است تا به جهت اهمیت موضوع، پیگیری‌های لازم در جهت ساماندهی ساخت و ساز‌های این منطقه و اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی شهر در محدوده بلوار شاهنامه اجرایی و عملیاتی شود تا از ایجاد ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری‌های غیرقانونی اراضی کشاورزی پیشگیری به عمل آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *