رئیس دادگستری خراسان رضوی دستور تسریع تعیین تکلیف ۲ پرونده معوق کثیرالشاکی را صادر کرد

13:14 - 12 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۵۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری خراسان رضوی دستور تسریع تعیین تکلیف ۲ پرونده معوق کثیرالشاکی را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی ضمن بازدید از حوزه‌ی قضایی درگز دستورات لازم در خصوص تسریع در پیگیری ۲ پرونده معوق کثیرالشاکی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در ادامه‌ی برنامه‌ی بازدید از شهرستان‌ها، در راس هیاتی از مقامات قضایی و مسئولان ستادی وارد حوزه‌ی قضایی درگز شد و با مسئولان و قضات این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار‌ رئیس دادگستری درگز گزارشی از وضعیت دو پرونده کثیر الشاکی ارائه کرد و رئیس کل دادگستری استان با اشاره به مطالب مشروح مطرح شده درخصوص این پرونده ها، با تاکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیر الشاکی، دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

گفتنی است در این سفر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان، رئیس واحد نظارت و ارزشیابی قضات خراسان رضوی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری، مسئول دفتر مرکز رسانه قوه در استان و جمع دیگری از مدیران حجت الاسلام والمسلمین خلیلی را در این سفر همراهی می‌کردند. گفتنی است دیدار با مراجعان ، از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به این شهرستان بود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با حضور در حوزه‌ی قضایی درگز پس از طرح موضوعات مربوط به ۲ پرونده معوق کثیرالشاکی با عناوین مجرمانه‌ای همچون جعل اسناد دولتی، کلاهبرداری و... توسط دادستان عمومی و انقلاب و رئیس دادگستری درگز در حضور مقامات قضایی حاضر در این سفر؛ پس از بررسی جوانب مختلف مطالب مطرح شده توسط مسولان؛ رئیس کل دادگستری استان با ارائه‌ی طریق، دستورات مقتضی را از باب تسریع در پیگیری این پرونده‌ها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از مسئولان این حوزه قضایی خواست تا از ظرفیت‌های مرکز استان برای حل مشکلات مردم در این منطقه استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: ثبات در مدیریت‌ها می‌تواند در حل مشکلات مؤثر باشد و از سویی تغییر در مدیریت‌ها نباید اخلالی در روند خدمت رسانی به شهروندان ایجاد کرده و موجبات نارضایتی ارباب رجوع را فراهم کند. همچنین مسائل مربوط به حوزه شبکه بهداشت و درمان، حوزه کشاورزی، یک شرکت بیمه، یک موسسه‌ی مالی -اعتباری از دیگر مسائل مطرح وپیگیری شده توسط رئیس کل دادگستری و مسولان قضایی بود.

گفتنی است نتیجه بازرسی میدانی مسئولان حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه و دفتر نظارت و ارزشیابی قضات در خراسان رضوی از شعب این مجموعه قضایی در همین سفر، در جلسه مسولان مطرح و تصمیمات مقتضی در خصوص جابجایی دو تن از قضات اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *