اختتامیه دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می‌شود

15:06 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۶۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اختتامیه دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد برگزار می‌شود
آئین اختتامیه دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد ۱۹ مهر ماه برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی می‌شوند.

خبرگزاری میزان_ حسین عباس‌زاده دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد عنوان کرد: اختتامیه جشنواره ۱۹ مهر ماه ساعت ۱۸ در محل باغ دولت‌آباد برگزار و برگزیدگان جشنواره معرفی خواهند شد.

وی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های اصلی، رسانه، ویژه و نقد مورد داوری قرار گرفته و نفرات برگزیده با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

عباس‌زاده به همکاری دستگاه قضایی با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اشاره کرد و گفت: در بخش ویژه جشنواره محتوا‌های هنری و رسانه‌ای در موضوعات فراخوان شده و در قالب کلیپ‌های رئال، کلیپ‌های موبایلی، پادکست و موشن‌گرافی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی از همکاری دستگاه قضایی با ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد و گفت: در بخش اصلی به نوعی یک جشنواره مطبوعات مستقل با موضوعات مهم استان در زمینه جرائم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شد و اصحاب رسانه با تولید محتوا‌هایی در قالب گزارش، یادداشت، مقاله و خبر به رقابت پرداختند.

 عباس‌زاده همچنین رونمایی از سرود "می بخشم" را از جمله برنامه‌های جنبی آیین اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه برشمرد و تصریح کرد: حضور هنرمندان و فرهیختگانی از چندین استان کشور به عنوان نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف از نکات خاص مراسم اختتامیه خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *