۶ ایستگاه مترو تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ این هفته برای پایتخت هفته حمل و نقل است

10:09 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۵۳۸
۶ ایستگاه مترو تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ این هفته برای پایتخت هفته حمل و نقل است
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این هفته برای تهران هفته حمل و نقل بوده است، گفت: علاوه بر افتتاح بزرگراه شهید بروجردی، امروز ۴ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که البته ۶ ایستگاه نیز تا پایان سال به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورا بیش از ۴۰ درصد بودجه را به حمل و نقل اختصاص داده، گفت: این هفته برای تهران هفته حمل و نقل است. به طوری که علاوه بر افتتاح بزرگراه شهید بروجردی، امروز چهار ایستگاه مترو افتتاح می‌شود. البته ۶ ایستگاه نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود.

سروری با بیان اینکه دولت در این زمینه همکاری خوبی داشته البته که باید همکاری اساسی صورت بگیرد، گفت: با نیروی انتظامی نیز باید همکاری انجام شود تا اقدام جدی صورت بگیرد.

سروری با اعلام اینکه معاونت شهرسازی اعلام کرده که پروانه مسکن ۲۵ متری را نمی‌دهد و در تهران امکان پذیر نیست، یادآور شد: مسکن ۲۵ متری نیاز خانواده ۲ نفره را نیز پاسخ نمی‌دهد و مشکلاتی همچون ترافیک را به دنبال خواهد داشت، لذا چنین مجوزی صادر نمی‌شود و مسکن ۲۵ متری ساخته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها موضوعی است که بار‌ها برای آن نامه‌نگاری کردیم، یادآور شد: رئیس شورا تهدید جدی در این مورد داشت و نشان می‌دهد که ما علاقه نداریم نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود و مردم آسیب ببینند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تهران نماینده کل کشور است، لذا معرفی جاذبه‌ها و تبادلات با سایر پایتخت‌ها مورد اهمیت است که در همین راستا ثبت «روز تهران» در تقویم را دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ اتوبوس برقی نیز وارد ناوگان خواهد شد، خاطرنشان کرد: این موارد به این دلیل است که خدمات‌رسانی بهتری در حوزه حمل و نقل صورت دهیم، اما دیگر دستگاه‌ها نیز باید وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *