رئیس کل دادگستری زنجان: ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است

10:18 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۳۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است
رئیس کل دادگستری زنجان به تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت حاکم در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی بوده که بسیار ارزشمند است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از سعی تلاش‌های شبانه روز پرسنل خدوم فراجا گفت: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمت‌ها است که از وظایف خطیر نیروی انتظامی است و بسیار ارزشمند است.

وی حضور قدرتمند نیروی انتظامی در صحنه را را در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه امری مهم بیان کرد و گفت: امروز امنیت حاکم در جامعه مرهون هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا است.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسئولیت نیروی انتظامی را پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، اقتدار در برابر قانون شکنان و رافت و مهربانی با مردم بیان کرده‌اند گفت: سعی و تلاش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف در جامعه اقدامی ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق در ادامه صحبت‌های خود با اظهار امید‌اری، گفت: نیروی انتظامی با قوت در پیش برد اهداف نظام و اجرای منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق باشد.

در این دیدار که دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه نیز حضور داشتند سردار طراقیه ضمن تقدیر از حضور مسئولان دستگاه قضایی استان گفت: دستگاه قضایی استان با حمایت‌های همه جانبه خود از نیروی انتظامی بویژه در اغتشاشات سال گذشته نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت در استان دارد.

وی افزود: همکاران فراجا شبانه روز در سطح استان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و امنیت در جامعه یک محصول جمعی است و هیچ نهادی به تنهایی نمی‌تواند مدعی ایجاد امنیت در جامعه باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *