شرایط ادامه تحصیل یک کودک با دستور مسئولان قضایی دادگستری آذربایجان غربی فراهم شد

9:10 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۳۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
شرایط ادامه تحصیل یک کودک با دستور مسئولان قضایی دادگستری آذربایجان غربی فراهم شد
با حضور مسئولان دادگستری استان آذربایجان غربی در منزل یکی از خانواده‌های زندانیان نیازمند شرایط ادامه تحصیل یک کودک بازمانده تحصیل فراهم شد.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و فتحی مدیر کل زندان‌های استان در راستای پیگیری وضعیت زندگی و مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند، مهمان خانه دو خانواده از آن‌ها شدند.

عتباتی و مجیدی دستورات لازم را به انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه به منظور برطرف کردن مشکلات این دو خانواده را صادر کردند.

یکی از مشکلاتی که رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور رسیدگی ویژه به آن داد تامین هزینه‌های تحصیل دختر بچه علاقمند به تحصیل یکی از این دوخانواده بود که به دلیل مشکلات معیشتی از تحصیل بازمانده بود، که رئیس کل دادگستری استان در این خصوص به مسئولین انجمن حمایت از زندانیان دستور داد سریعاً ترتیباتی اتخاذ شود که با تامین کلیه هزینه‌های تحصیلی این دانش آموز از فردا در مدرسه ثبت نام و تحصیل خود را آغاز کند.

عتباتی و مجیدی ضمن اهدای بن خرید کالا و بسته معیشتی تهیه شده به این دو خانواده از مسئولین انجمن حمایت از زندانیان خواستند وضعیت خانواده زندانیان را به صورت مرتب و مداوم پیگیری نمایند و از هیچ کمکی به آن‌ها دریغ نکنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *