الهامی: می‌توانستیم استقلال را ببریم/ به اندازه انرژی صرف شده‌مان امتیاز نگرفتیم

20:37 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهامی: می‌توانستیم استقلال را ببریم/ به اندازه انرژی صرف شده‌مان امتیاز نگرفتیم
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: موضوعی که برای من مهم بود، رسیدن مس رفسنجان به هارمونی واقعی است.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم مس رفسنجان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به گروه داوری که فوق العاده قضاوت کردند و هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم خوب استقلال هم بابت برد تبریک می‌گویم، اما به اندازه‌ای که انرژی مصرف کردیم، نتوانستیم از این بازی امتیاز برداریم. حتی می‌توانستیم برنده باشیم، اما فوتبال همین است. موضوعی که برای من مهم بود، رسیدن مس رفسنجان به هارمونی واقعی است.

وی افزود: اگر بخواهم درمورد کیفیت مس رفسنجان صحبت کنم باید بگویم یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در چند فصل اخیر از تیم ما دیدیم. یک بازی خیلی خوب بود. دیگر حرفی نمی‌ماند. واقعیت امر این است به هر چیزی فکر کرده بودیم به جز اتفاقی که روی گل استقلال افتاد. فوتبال همیشه اینجوری است. یک روز‌هایی خوشی را به شما نشان نمی‌دهد. با این وجود از کیفیت بچه‌ها فوق‌العاده راضی هستم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. شرمنده هواداران شدیم، اما قول می‌دهم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درخصوص اینکه با وجود اضافه شدن لوسیانو پریرا به خط حمله این تیم، باز هم در زدن ضربات آخر مشکل دارند، گفت: شیمبا تازه به جمع ما اضافه شده است. بچه‌ها نیز آرام آرام به وحدت و هارمونی می‌رسند. شیمبا، سجاد شهباززاده، محمد اکبری که بچه رفسنجان است به مرور این مشکل را حل می‌کنند.

الهامی ادامه داد: من برای خبرنگاران رفسنجان احترام خاصی قائل هستم و انتقادات را می‌پذیرم، اما از لحاظ کیفیت دیگر بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. کیفیت بازی ما خیلی بالا بود، اما همیشه فوتبال با نتیجه‌اش سنجیده می‌شود. باید نتیجه بگیریم و از بازی بعدی به شکلی کار کنیم که این امتیازات جبران شود. دیگر نباید چنین اتفاقاتی بیفتد. گل‌هایی می‌خوریم که واقعا نمی‌دانم بگویم چه جوری است. خدا را شاهد می‌گیرم اگر گل تاکتیکی بخوریم، اصلا ناراحت نمی‌شوم، ولی گل‌هایی را درست در زمانی که تیم ما برتر است دریافت می‌کنیم. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و ۳۰ ثانیه پس از آن گل هم موقعیت داشتیم.

الهامی در پایان گفت: دیدید چه قدر توپ را از کناره‌ها ارسال کردیم، زیرا عمق را بسته بودند. بار فنی بازیکنان‌شان از لحاظ دفاعی بالا بود. نشد و شرمنده هواداران و رسانه‌های رفسنجانی شدیم. البته این فوتبال نوید روز‌های خوش را می‌دهد. همه از این فوتبال راضی بودیم، اما نتیجه باب دل ما نبود. نتیجه را هم در آینده جبران می‌کنیم

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *