نکونام: خستگی آخر بازی ثمره تمرینات ناقص بود/ خوشحالم پس از ۶ هفته تعطیلی بردیم

20:19 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۱۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نکونام: خستگی آخر بازی ثمره تمرینات ناقص بود/ خوشحالم پس از ۶ هفته تعطیلی بردیم
سرمربی تیم استقلال گفت: امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تیم کامل تمرین و کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که امروز آمده بودند و بعد از مدت‌ها توانستیم آن‌ها را ببینیم. به تیم‌مان تبریک و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. حدود ۶ هفته بازی نداشتیم و از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم.

وی افزود: بازیکنان ما در تیم ملی و تیم ملی امید بودند و این شرایط را برای ما سخت کرد. خیلی ناقص تمرین کردیم که این هم ثمره‌اش بود، چون آخر بازی تیم ما خسته شده بود. بازی رسمی نداشتیم و فقط بازی دوستانه داشتیم، اما بچه‌های ما زحمت کشیدند.

*موقعیت‌ها را با بی‌میلی از دست می‌دادیم

نکونام خاطرنشان کرد: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم بازهم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم و ۱۰ دقیقه آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم. در همین تحت فشار هم باید روی ضد حمله گل می‌زدیم. بچه‌ها باید استفاده می‌کردند، چون کار کرده بودیم و می‌دانستیم تیم حریف فشار می‌آورد. تغییر تاکتیک می‌دهد تا به گل برسد، اما نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم استقلال با تاکید بر اهمیت پیروزی مقابل مس رفسنجان، گفت: توانستیم برنده بازی شویم. اینکه تیم ما تلاش کند و زحمت بکشد تا در شهری که مهمان هستیم ۳ امتیاز را بگیریم، برای‌مان خیلی مهم بود. در این مدت به خاطر بازیکنانی که در اردو‌ها بودند، شرایط ایده‌آلی نداشتیم. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تیم کامل تمرین و کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

درباره حواشی حضور تماشاگران در بازی باید بگویم که فوتبال با هواداران قشنگ است. وقتی می‌بینیم هواداران در استادیومی جو خوبی تشکیل می‌دهند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دهند چرا همه استفاده نکنند و بازی بدون تماشاگر باشد؟ امیدوارم این اتفاقات در فوتبال ما نیفتاد و تماشاگران بیایند و لذت ببرند. این فوتبال برای مردم است و باید استفاده کنند.

نکونام درایان درباره داوری بازی گفت: اکرمی نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد، اما نیمه اول دو صحنه تاثیرگذار برای ما داشت. یکی از آن‌ها صحنه مشکوکی بود  که چه داخل ۱۸ قدم و چه بیرون، خطا بود. صحنه دوم هم جایی بود که بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، اما اخراج نکرد. این دو اشتباه تاثیرگذار در روند بازی بود. نیمه اول اصلا عصبی شدیم. صحنه اول اگر پنالتی نبود ایرادی ندارد، اما خطا که بود. در صحنه دوم نیز ما دور بودیم، اما ایشان که داور با تجربه و بین المللی است نباید اشتباه کند. من اینطور تفسیر می‌کنم که نیمه اول با توجه به  اشتباهات، قضاوت خوب نبود، اما نیمه دوم قضاوت خوبی داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *