فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا: بزرگراه شهید بروجردی ترافیک پایتخت را کاهش می‌دهد

14:56 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۰۳۰
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا: بزرگراه شهید بروجردی ترافیک پایتخت را کاهش می‌دهد
سرتیپ عابد گفت: پروژه شهید بروجردی قطره‌ای از دریا است که در امتداد آزادراه تهران_ساوه و با هدف اتصال مسیر‌های شریانی، ایجاد دسترسی‌های مناسب و کاهش ترافیک احداث شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر؛ سرتیپ عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در فاز نخست بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی با اشاره به بخش‌هایی از وصیت نامه شهید بروجردی مبنی براینکه همه باید برای مردم کار کنیم، اما هیچ اقدامی خلاف بر اسلام انجام ندهیم چرا که هدف وسیله را توجیح نمی‌کند، گفت: شهیدبروجردی در ابتدای ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور فرمانده حفاظت از عملیات ورود امام به ایران بود و پس از آن در آزادسازی شهر پاوه نقشی کلیدی ایفا نمود.

سرتیپ عابد ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا همواره بازوی توانمند اجرایی در کنار دولت و شهرداری‌ها بوده است، به طوریکه پروژه‌هایی مانند پل صدر، خط ۷، ۹ و ۱۰ متروی تهران، احداث بیش از ۱۰ تقاطع غیر همسطح و احداث تونل شهید متوسلیان و … را به سرانجام رسانیده است.

وی گفت: پروژه شهید بروجردی قطره‌ای از دریا است که در امتداد آزادراه تهران_ساوه و با هدف اتصال مسیر‌های شریانی، ایجاد دسترسی‌های مناسب و کاهش ترافیک احداث شد.

عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پایان خاطر نشان کرد: این پروژه سال‌ها به علت معارض ناکام ماند؛ لذا با تلاش شبانه روزی شهرداری تهران و قرارگاه خانم امروز شاهد افتتاح فاز نخست آن هستیم. قرارگاه مفتخر است که توانسته در عرصه‌های مختلفی وارد شود و با سربلندی پروژه‌های عمرانی موفقی را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *