رئیس کل دادگستری لرستان از دادگاه‌ عمومی طرهان بازدید کرد

13:53 - 13 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۷۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری لرستان از دادگاه‌ عمومی طرهان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه دیگر مسئولان قضایی از دادگاه عمومی بخش طرهان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان به‌همراه معاونین حفاظت و اطلاعات، منابع انسانی و امور فرهنگی، آمار و فناوری اطلاعات و جمعی از کارشناسان دادگستری از دادگاه عمومی بخش طرهان بازدید به‌عمل آورند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان ضمن اشاره به اینکه هدف از حضور در حوزه‌های قضایی احصاء کاستی‌ها و نقاط ضعف و ارائه راهکار برای حل آنهاست، ابراز داشت: حوزه‌های قضایی بایستی در راستای برطرف شدن نقاط ضعف و ارتقا وضعیت خود در تمام زمینه همت و تلاش کنند.

شهواری ضمن برشمردن مهمترین رئوس برنامه عملیاتی، اظهار کرد: همه مدیران حوزه‌های قضایی بایستی برنامه عملیاتی را پیگیری و در اجرای تمام سر فصل‌های آن اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان لرستان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در قانون جهت اجرایی شدن اولویت‌های مهم برنامه عملیاتی وجود دارد، تاکید کرد: بایستی از تمام این ظرفیت‌ها در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن وظایف محوله استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر مسئله تکریم مراجعین، گفت:همه تلاش‌های ما باید در راستای رضایتمندی مردم و تکریم آنان باشد.

شهواری اظهار کرد: بایستی علاوه بر اختصاص روز‌های ملاقات عمومی، در تمام ایام پذیرای مردم بود و پای حرف آنان نشست و آن‌ها را با مهربانی اقناع نمود.

نماینده عالی دستگاه قضا در استان لرستان با اشاره به اینکه شورای حل اختلاف ظرفیت بسیار خوبی برای کاهش ورودی پرونده است، عنوان کرد: از بین بردن زمینه‌های ارتکاب جرم در راستای پیشگیری از وقوع جرم کمک شایانی به کاهش ورودی پرونده به دادگستری خواهد کرد که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/


محمدصادق بازوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
0
سلام من یک معلول بسیارشدیدنخاعی هستم حمایت قضایی میخوام
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *