پلیس ولایت مدار، امنیت مردم را خط قرمز خود می‌داند

13:41 - 13 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۷۳۰
پلیس ولایت مدار، امنیت مردم را خط قرمز خود می‌داند
فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: پلیس همواره در مدار ولایت و زیر نظر منویات امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و برای حفظ امنیت و آسایش مردم و کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، با بیان اینکه مجموعه انتظامی تنها در سال ۱۴۰۲ در راستای حفظ امنیت کشور و دوری ملت از هر خطر احتمالی ۵۰ شهید داده است، افزود: امروز در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) جمع شده ایم تا مجدد با امام خودمان عهد ببندیم که همواره جان و آسایش خود را فدای امنیت مردمی کنیم که، ولی نعمت ما هستند و در این مسیر هیچ چشم‌داشتی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت: امروز پلیسی داریم که از جنس مردم است، پلیسی که همواره در مدار ولایت بوده و برای حفظ امنیت و آسایش کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

گفتنی است؛ فرمانده کل انتظامی کشور، فرماندهان، افسران، نیرو‌ها و کارکنان سازمان انتظامی کشور همزمان با آغاز هفته انتظامی (فراجا) ضمن حضور در مرقد امام راحل، با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند، در این مراسم شرکت کنندگان با اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *