رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

المیادین: فایل‎های محرمانه اسرائیل در اختیار بخش امنیتی ایران است

17:43 - 12 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۶۱۴
المیادین: فایل‎های محرمانه اسرائیل در اختیار بخش امنیتی ایران است
المیادین در گزارشی به نقل از یک منبع ایرانی اعلام کرد که ایران اطلاعات محرمانه‌ای از رژیم صهیونیستی در اختیار دارد.

خبرگزاری میزان - پایگاه شبکه المیادین به نقل از یک منبع ایرانی، می‎گوید: تمامی عکس‎های شخصی و فایل‎های محرمانه رژیم صهیونیستی در حال حاضر نزد بخش امنیتی ایران بوده و ممکن است منتشر شود.

به گفته این منبع، در این اطلاعات خاص، فهرست چهره‎های رسانه‎های خارجی که از دفتر نتانیاهو رشوه دریافت می‎کنند، وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این فهرست شامل شخصیت‌های رسانه‌ای اروپایی، آمریکایی و اسرائیلی و تمامی اطلاعات آن‌ها و مبالغی است که دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: این اطلاعات همچنین شامل پرونده‎های محرمانه شخصیت‎های سیاسی رژیم صهیونیستی مخالف نتانیاهو، به‌ویژه تصاویر شخصی آنهاست؛ همچنین فهرست اطلاعات محرمانه و عکس‌ها شامل «ایهود باراک»، «بنی گانتز» و «ایهود اولمرت» است.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که اطلاعات محرمانه از دفتر نتانیاهو از طریق حافظه الکترونیکی به دست آمده است.

پیشتر «تهران تایمز» فاش کرد که بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند، از طریق احزاب مخالف نتانیاهو در اختیار ایران قرار گرفته است.

طبق یکی از این اسناد، نتانیاهو و همسرش دچار یک بیماری عود کرده روانپزشکی بوده‌اند که یکی از اعضای حزب لاپید، با ارائه پرونده‌های پزشکی آنها به دادگاه، نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *