استفاده از الگو‌های مدیریتی دفاع مقدس راه برون‌رفت کشور از مشکلات است

14:51 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۹۸۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
استفاده از الگو‌های مدیریتی دفاع مقدس راه برون‌رفت کشور از مشکلات است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اگر مسئولان امروز با همان خلوص و ولایت‌پذیری که منجر به پیروزی در جنگ تحمیلی شد جامعه را اداره کنند؛ بسیاری از مشکلات به سادگی قابل حل خواهد بود.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسدالله جعفری امروز در جلسه شورای قضایی استان اصفهان گفت: یکی از دستاورد‌های مهم دفاع مقدس، اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود. اگرچه در جنگ تحمیلی حمایت‌های اطلاعاتی، تسلیحاتی، مالی و نیرویی حدود ده‌ها کشور قدرتمند جهان از صدام وجود داشت و از لحاظ قدرت نظامی، توان ما با دشمن، قابل مقایسه نبود، اما رزمندگان ما با ایمان قوی و توکل به خدا و شجاعت و معنویت توانستند بر دشمنان چیره شوند و اقتدار امروز نظام دستاورد آن دوران طلایی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، دوران هشت‌ساله دفاع مقدس را مظهر کامل تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در دفاع مقدس شاهد تبلور ارزش‌های والای انسانی و مدیریتی از جمله معنویت، وحدت، همدلی، خلاقیت و مدیریت جهادی بودیم و اگر مسئولان امروز با همان روحیات، رویکرد‌ها و الگو‌ها و با همان خلوص و ولایت‌پذیری که منجر به پیروزی در جنگ تحمیلی شد جامعه را اداره کنند؛ بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر با آن‌ها دست وپنجه نرم می‌کنیم به سادگی و با هزینه‌هایی بسیار پایین‌تر قابل حل خواهند بود.

 در این نشست ضمن بررسی مصوبات نشست پیشین شورای قضایی استان اصفهان، در خصوص برنامه‌های آتی این شورا بحث و تبادل نظر شد.

حسین محمدی سرپرست جدید دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان شد

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در آیین تکریم و معارفه سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان اظهار کرد: دادگاه تجدیدنظر از حیث جایگاه، از اهمیت ویژه‌ای در دستگاه قضایی برخوردار است و استفاده از قضات باتجربه و با سابقه در شعب این محاکم نیز به واسطه همین حساسیت و اهمیت است.

وی خدمت واقعی و خالصانه به مردم را از بالاترین ارزش‌ها دانست و بیان کرد: هر مسئولی در نظام اسلامی به مردم، خدمت صادقانه کند در حقیقت به خدا و اسلام خدمت کرده که این مهم، از ارزش‌های والا به حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در پایان از تلاش‌های مجدانه غلام‌ عباس محمدی، در دوران چهارساله مسئولیتش به‌عنوان سرپرست پیشین دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

حسین محمدی با حکمی از سوی رئیس کل دادگستری استان به‌عنوان سرپرست جدید دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان منصوب شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *