رئیس دادگستری لرستان: زندانیان زندان بروجرد به مرخصی ۱۰ روزه می‌روند

10:00 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۹۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری لرستان: زندانیان زندان بروجرد به مرخصی ۱۰ روزه می‌روند
رئیس کل دادگستری استان لرستان در بازدید از زندان بروجرد از اعطای مرخصی ۱۰ روزه به تمام زندانیان دارای استحقاق این زندان خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت السلام‌والمسلمین سعید شهواری بهمراه جمعی از معاونین دادگستری، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجرد و همچنین مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان از زندان بروجرد بازدید کردند.

در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید رئیس کل دادگستری از نزدیک با تمام زندانیان زندان بروجرد دیدار و پای صحبت‌ها و درد و دل آنان نشست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری پس از استماع مشکلات زندانیان دستورات لازم را در راستای رفع آن‌ها به مسئولین دادگستری و همچنین زندان صادر کرد.

وی در خلال صحبت با زندانیان تذکرات و ارشادات لازم را به آن‌ها داد و تاکید کرد یکی از فلسفه‌های زندان عبرت آموزی است و لازم است زندانیان در خلوت پیش آمده تفکر و تعقل کرده و از پیش آمدن شرایطی که مجددا آن‌ها را در این مکان قرار دهد جلوگیری کنند.

همچنین با حضور رئیس شورای قضایی استان در زندان بروجرد زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم و از زندان آزاد شدند.

در ادامه این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری با حضور در بند نسوان از نزدیک با مشکلات زندانیان این بند آشنا و دستورات لازم را در جهت رفع این مشکلات صادر کرد.

 رئیس کل دادگستری استان لرستان در این بازدید چند ساعته دستور داد به تمام زندانیان دارای استحقاق مرخصی ده روزه اعطا شود.

همچنین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهواری مرکز جدید کنترل تصویری زندان بروجرد افتتاح شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *