رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان قائمشهر معارفه شدند

13:56 - 01 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۶۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان قائمشهر معارفه شدند
قاسم نبی‌زاده کبریا به‌عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان قائمشهر و علی نیازی اوریمی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر معارفه شدند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر، خدمت در دستگاه قضا را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و افزود: امیدوارم با اجرای دقیق قانون و برقراری عدالت به‌بهترین شکل ممکن به‌وظیفه خود عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه، امنیت را بستری برای فعالیت‌های مشروع دانست و گفت: برخورد دستگاه قضایی استان نسبت به هر اقدامی که نظم، امنیت و آرامش مردم را با مخاطره مواجه کند، سریع، قاطع و قانونی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید ویژه بر لزوم مبارزه با فساد به‌عنوان خط قرمز دستگاه قضایی استان، تصریح کرد: با هر نوع فساد اداری، اقتصادی و اجتماعی در داخل و بیرون از دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و دادگستری مازندران در حوزه مبارزه با فساد با هیچ فردی مماشات نخواهد کرد.

رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، حفظ و احیای حقوق عامه در راستای تاکیدات قانون اساسی، حفظ استقلال دستگاه قضایی استان و رسیدگی به امور زندانیان از جمله دیگر موارد مطرح شده توسط رئیس کل دادگستری استان مازندران در این مراسم بود.

 در این مراسم، قاسم نبی زاده کبریا که پیش از این رئیس دادگستری شهرستان محمودآباد بود برای ریاست دادگستری شهرستان قائمشهر  و علی نیازی اوریمی که قبلاً رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه بود، به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر انتخاب شدند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *