شعبه تجدیدنظر رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان گلستان راه‌اندازی شد

9:17 - 01 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۶۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
شعبه تجدیدنظر رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان گلستان راه‌اندازی شد
رئیس کل دادگستری گلستان از راه‌اندازی شعبه تجدیدنظر رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در جلسه شورای قضایی گلستان که به میزبانی اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شد، با اشاره به راه‌اندازی شعبه تجدیدنظر رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی بیان کرد: شعبه‌ دیگری در خصوص قاچاق کالا و ارز نیز در آینده نزدیک دایر خواهد شد. 

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: تشکیل شعبه رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در خصوص قاچاق کالا، قطعاً سرعت رسیدگی به این پرونده‌ها را بیشتر می‌کند. 

وی گفت: افزایش تعداد ادارات تعزیرات حکومتی  در شهرستان‌های استان از ۵ به ۸ مورد که با افتتاح ساختمان جدید در بندرگز به ۹ شهرستان افزایش خواهد یافت، امکان نظارت بر بازار و سرعت رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی مانند گرانفروشی، کم‌فروشی و قاچاق کالا و ارز بیشتر می‌شود. 

آسیابی در این جلسه بر نظارت‌های‌های هوشمند در فراینده توزیع آرد هم تاکید کرد و گفت: تلاش‌های خوبی در حوزه کشف و برخورد با متخلفان در این حوزه در استان صورت گرفته است و چندین پرونده در حال رسیدگی است. 

تقی حسام، مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۴۵ فقره پرونده فقط در حوزه نانوایی‌ها در تعزیرات تشکیل شده است. 

وی افزود: در نتیجه این رسیدگی‌ها، نانوایان متخلف به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند و ۱۰ نانوایی هم پس از اطلاع‌رسانی به مردم و اختصاص سهیمه آن به نانوایی‌های مجاور، پلمب شد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *