رئیس کل دادگستری استان کردستان به مشکلات ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:30 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۰۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کردستان به مشکلات ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۸۶ نفر از مراجعان بصورت چهره به چهره دیدار و ضمن اطلاع از مشکلات آنان دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

 خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان کردستان در آخرین ملاقات مردمی فصل تابستان سال جاری ضمن دیدار با ۸۶ نفر از مراجعان در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و برای رفع این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.  

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی ملاقات عمومی مدیران قضایی دادگستری استان را از مصادیق تکریم ارباب رجوع دانست و عنوان کرد: سه شنبه هر هفته دادگستری کل استان کردستان پذیرای مراجعان و متقاضیان ملاقات حضوری با مسئولان قضایی است و در این ملاقات‌ها تلاش می‌شود مردم به سهولت و بدون انجام هیچ گونه تشریفاتی بتوانند مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را به صورت حضوری و چهره به چهره مطرح کنند.  

وی در ادامه با بیان اینکه در ملاقات مردمی آخرین سه شنبه فصل تابستان به مشکلات ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم صادر شده است اظهار داشت: اکثر درخواست‌های مردمی از مدیران دستگاه قضایی شامل تقاضا‌هایی مبنی بر تسریع در رسیدگی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تسریع در اجرای احکام، اعطای مرخصی به زندانیان و عفو است که مراتب به رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و سایر مسؤولان قضایی جهت رسیدگی ارجاع و مراتب تا حصول نتیجه و یا اقناع مراجعه کنندگان توسط حوزه ریاست کل پیگیری می‌شود.

گفتنی است، ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان کردستان صرفا به روز‌های سه شنبه محدود نشده و مراجعین در سایر روز‌های هفته با عالی‌ترین مقام قضایی استان ملاقات و درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *