گفت‌وگو|

دستگاه قضا با ساماندهی نهاده‌های دامی در همدان ثابت کرد که به‌دنبال گره‌گشایی است

11:21 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۸۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دستگاه قضا با ساماندهی نهاده‌های دامی در همدان ثابت کرد که به‌دنبال گره‌گشایی است
عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن قدردانی از دستور به موقع رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان، این اقدام را فتح باب خوبی برای حل مشکلات مردم دانست و گفت: دستگاه قضا ثابت کرد به جای مچ‌گیری به دنبال گره‌گشایی است.

خبرگزاری میزان - طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

دراین رابطه مجتبی یوسفی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه این گونه اقدامات رویکردی نو و جدید در سیاست‌ها و مدیریت قوه قضاییه است گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای از مدیران با سابقه کشور در حوزه‌های مختلف است و به این موضوع اعتقاد دارد که دستگاه زیربط وی برخی مواقع باید برای گره‌کشایی به کمک دولت بیاید.

عضو کمیسیون عمران ضمن اشاره به ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان اظهار داشت: این موضوع باعث گره‌گشایی از مشکلات مردم می‌شود چراکه در گذشته شاهد گزارش تلخی بودیم که با وجود سختی‌های زیاد در تامین نهاده‌ها و گندم، متاسقانه این کالاها در برخی بنادر از بین رفت و تلف شد. 

این نماینده مجلس گفت: از دستور به موقع ریاست قوه قضاییه در ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به عنوان خادم مردم در مجلس تشکر و قدردانی می‌کنم و معتقدم دستگاه قضا ثابت کرد به جای اینکه به دنبال مچ‌گیری باشد گره‌گشاست.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *