گفت‌وگو|

ورود دستگاه قضا به ساماندهی ۱۳ هزار تن از نهاده‌های دامی در همدان کمک به سایر دستگاه‌ها و احقاق حقوق عامه بود

13:56 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۶۹۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ورود دستگاه قضا به ساماندهی ۱۳ هزار تن از نهاده‌های دامی در همدان کمک به سایر دستگاه‌ها و احقاق حقوق عامه بود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ورود قوه قضاییه برای ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان را گامی مهم برای احقاق حقوق عامه دانست که باعث رضایت مردم شده است.

خبرگزاری میزان - طی روز‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره این موضوع بیان کرد: اقدام دستگاه قضا هم‌افزایی بر سر وظایفی است که دستگاه‌های متولی دارند و برای انجام آن کوتاهی می‌کنند آزادسازی نهاده‌ها و ترخیص کالا‌ها می‌تواند به دستگاه‌هایی همچون وزارت جهادکشاورزی و وزارت اقتصاد و دارایی کمک کند که به وظیفه خود عمل نکرده‌اند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه ورود قوه قضاییه ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان برای احقاق حقوق عامه بود اظهار کرد: ورود دستگاه قضا در این موضوع بازتاب خوبی داشت و باعث رضایت مردم شد، این اقدام همچنین نشان می‌دهد نظارت‌ها به نحو احسن در حال انجام است.

وی ادامه داد: شاید این اقدام در ظاهر به قوه قضاییه مرتبط نباشد، اما به انجام وظایف نهاد‌های دیگر کمک می‌کند و در نهایت در رشد تولید مؤثر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *