مشکلات قضایی ۱۵۶ زندانی زندان عادل‌آباد رسیدگی شد

12:40 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۸۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات قضایی ۱۵۶ زندانی زندان عادل‌آباد رسیدگی شد
معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز در جریان درخواست‌ها و مشکلات ۱۵۶ زندانی زندان عادل‌آباد قرار گرفت و برای رفع مشکلات آنان دستور پیگیری صادر کرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدراله رجایی نسب، معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس و حسین سلطانی‌فر معاون اجرای احکام دادستان مرکز فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز با ۱۵٠ زندانی دیدار و ضمن استماع درخواست‌ها و مشکلات آنان برای رفع مشکلات مطرح شده در چارچوب مقررات دستور پیگیری صادر کردند.

معاون رئیس کل دادگستری فارس عنوان کرد: در راستای اجرای سند تحول قضایی، این جلسات هر هفته به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان و کاهش هدفمند جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت تعاملی با مراجع قضایی استان با جدیت دنبال می‌شود تا زندانیان واجد شرایط، ضمن تعامل با مسئولان قضایی استان از امتیازات قضایی برخوردار شوند.  

مدیر کل زندان‌های فارس نیز در این جلسه ضمن دیدار با مسئولین قضایی و قضات حاضر در جلسه برگزاری این دیدار‌ها را در جهت تحقق اهداف توسعه قضایی مهم دانست و از اهتمام مسئولان قضایی استان برای رسیدگی مستمر و موثر به مسائل و مشکلات زندانیان تقدیر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *