بازیگر سرشناس انگلیسی متهم به تجاوز و آزار جنسی شد

13:21 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۶۴۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بازیگر سرشناس انگلیسی متهم به تجاوز و آزار جنسی شد
راسل برند که از بازیگران و کمدین‎های سرشناس انگلیس به شمار می‎رود، به تجاوز و آزار جنسی شماری از زنان متهم شده است.

خبرگزاری میزان - رسانه‎های انگلیس می‎گویند که «راسل برند»، کمدین و بازیگر انگلیسی، به تجاوز، سوءاستفاده و آزار جنسی متهم شده است.

۴ زن که «راسل برند» را در یک دوره ۷ ساله در اوج شهرت می‌شناختند، او را به تجاوز و سوء استفاده متهم کرده‌‎اند.

یک زن می‌گوید که از سوی «راسل برند» هدف تجاوز جنسی قرار گرفته و ۳ زن دیگر او را به آزار جنسی متهم کردند.

علاوه بر این یک زن دیگر نیز اتهاماتی را علیه این بازیگر و کمدین مطرح کرده است.

«راسل برند» متهم است که در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ چند زن از جمله یک دختر ۱۶ ساله را هدف آزار و تجاوز جنسی قرار داده است.

این زنان گفته‌اند که تنها پس از تماس خبرنگاران احساس آمادگی برای گفتن روایت‌های خود کرده‌اند و برخی از برجسته بودن اخیر «برند» در رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یک تأثیرگذار در زمینه «سلامت آنلاین» به عنوان عاملی در تصمیم خود برای صحبت نام می‌برند.

قبل از انتشار این روایت‌ها، «برند» ویدئویی را به صورت آنلاین منتشر کرد که در آن اتهامات را که در ۲ نامه بسیار نگران‌کننده از یک شرکت تلویزیونی و یک روزنامه بیان شده بود، رد کرد.

این بازیگر انگلیسی، می‎گوید: در میان انبوه حملات حیرت‌انگیز، اتهاماتی بسیار جدی وجود دارد که من کاملا آن‌ها را رد می‌کنم؛ این ادعا‌ها مربوط به زمانی است که من در جریان اصلی کار می‌کردم، زمانی که همیشه در روزنامه‌ها بودم، زمانی که در سینما حضور داشتم و همانطور که در کتاب‌هایم به طور گسترده در مورد آن نوشته‌ام، بسیار بسیار بداخلاق بودم.

«برند» همچنین ادعا کرده که این گزارش‌ها «بخشی از یک حمله هماهنگ است که برای بی‌اعتبار کردن» او به دلیل دیدگاه‌هایش طراحی شده است.

او همچنین در اوایل دهه ۲۰۰۰ به عنوان یک کمدین در انگلیس به شهرت رسید و سپس به ایفای نقش در فیلم‌های هالیوود پرداخته و در شبکه‌های رادیویی بی‌بی‌سی نیز فعالیت داشته است.

در سال‌های اخیر اظهارات «راسل برند» در رسانه‌های اجتماعی درباره موضوعاتی مانند واکسن کرونا با انتقاد‌های بسیاری مواجه شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *