۵٠ نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند

11:04 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۶۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵٠ نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از آزادی ۵٠ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با بدهی حدود هفتاد و هفت میلیارد تومان در ماه‌های محرم و صفر از زندان‌های استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه ای که با حضور رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان مرکزی برگزار شد گفت: ۵٠ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با همت مردم خیر و نیک اندیش استان درماه‌های محرم و صفر از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: رقم کل بدهی محکومین آزادشده بیش از هفتاد و هفت میلیارد تومان بوده است، که از این رقم پنجاه و شش میلیارد آن مربوط به پذیرش اعسار از سوی مراجع محترم قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: با دعوت از شکات توسط مددکاران زندان‌ها و ستاد مردمی دیه استان، شاکیان بیش از نوزده میلیارد تومان از طلب خود را گذشت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ١۴٠ نفر محکوم جرایم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار آزادی هستند.

رئیس هیئت امنا ستاد مردمی دیه استان مرکزی در ادامه تصریح کرد:جهت آزادی این محکومان مبلغ یک میلیارد یکصد میلیون تومان از سوی خیران، ستاد دیه کشور و ستاد مردمی استان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

همچنین مابقی بدهی محکومین آزاد شده در قالب پرداخت وام و آورده خود مددجویان به مبلغ نهصد میلیون تومان تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *