بحران کمبود کارکنان با تجربه در زندان‌های انگلیس

11:31 - 23 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۳۱۲
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بحران کمبود کارکنان با تجربه در زندان‌های انگلیس
هزاران افسر با تجربه زندان‌های انگلیس شغل خود را ترک کرده‌اند و این موضوع زندان‌ها را در برابر افزایش خشونت و کنترل باند‌های سازمان‌یافته آسیب‌پذیر کرده است.

خبرگزاری میزان - بحران کارکنان در زندان‌های انگلیس آشکار شده و ارقام جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر از با تجربه‌ترین افسران زندان‌ها شغل خود را ترک کرده‌اند و زندان‌ها را در معرض افزایش خشونت، بی‌ثباتی و کنترل باند‌های سازمان‌یافته قرار داده‌اند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که حدود ۶۰ درصد از افسران در سراسر زندان‌های انگلیس در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰ سال سابقه کار داشتند، اما این رقم تا ژوئن سال ۲۰۲۳ به حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است. 

بیش از هزار نفر از این افسران مجرب زندان تنها در سال گذشته از این شغل خارج شده‌اند.

در همین حال، نسبت افسران با تجربه کمتر از سه سال از ۲۷ درصد در سال ۲۰۱۷ به بیش از ۳۶ درصد افزایش یافته است. 

کارشناسان هشدار می‌دهند که به کارکنان بی‌تجربه اعتماد کمتری برای مقابله با خشونت و سردسته‌های گروه‌های خلافکار در بخش‌های زندان وجود دارد.

یک کارشناس گفت که مقیاس کارکنان باتجربه که از شغل خود خارج شده‌اند «صراحتا هشداردهنده» است.

این در حالی است که تحقیقاتی درباره چگونگی فرار «دانیل خلیف» از زندان HMP Wandsworth آغاز شده و «چارلی تیلور»، رئیس بازرسی زندان‌های انگلیس، گفت که بزرگترین مشکلی که این زندان با آن مواجه است کمبود کارکنان مجرب است. 

تیلور همچنین گفت که روسای زندان‌ها، افسران زندان و زندانیان نگران تاثیرات وجود کارکنان بسیار بی‌تجربه در زندان‌ها هستند.

«استیون گیلان»، دبیر کل انجمن افسران زندان انگلیس، گفت که کارکنان جوان بدون راهنمایی کافی به حال خود رها می‌شوند. این موضوع آن‌ها را در معرض خطرات به وجود آمده از سوی گروه‌های سازمان‌یافته قرار می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *