بازدید ۲۱۵ نفر از مدیران قضایی و قضات دادگستری آذربایجان غربی از زندان‌های استان

22:36 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید ۲۱۵ نفر از مدیران قضایی و قضات دادگستری آذربایجان غربی از زندان‌های استان
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه ۲۱۵ نفر از مدیران قضایی و قضات دادگستری استان آذربایجان غربی به بازدید از زندان‌های استان پرداختند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مجیدی، دادستان مرکز استان به همراه ۲۱۵ نفر از مدیران قضایی و قضات دادگستری استان آذربایجان غربی چهارشنبه ۲۲ شهریور از زندان‌های استان بازدید کردند. 

عتباتی در حاشیه این بازدید، گفت: در آستانه ایام رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام در برنامه‌ای منسجم و هماهنگ از زندان‌های استان بازدید و با حضور در بند‌های زندان با مددجویان دیدار و درباره درخواست‌های آنان دستورات مقتضی صادر شد.

وی هدف از این بازدید را اطلاع از وضعیت قضایی زندانیان و نحوه خدمت‌رسانی به آن‌ها اعلام و این بازدید‌ها را موثر و دارای برکات زیاد دانست. 

عتباتی، افزود: در این بازدید‌ها با رویکرد اصلاحگر و با اندیشه باز اجتماعی کردن مددجویان با بررسی شرایط زندانیان کمک می‌شود تا در صورت استحقاق از امتیازات و ارفاقات قانونی بهره‌مند شوند و بتوانند در کنار خانواده خود باشند و به آن‌ها رسیدگی نمایند. 

مقام ارشد قضایی استان در پایان به بیان نتایج بازدید امروز پرداخت و گفت: تعداد ۲۴۴۹ نفر زندانی از مرخصی، تعداد ۶۲ نفر از اشتغال، تعداد ۵۷ نفر مرخصی پایان حبس، ۲۴ نفر پابند الکترونیک، ۲۲ نفر آزادی مشروط، ۱۱ نفر تعلیق مجازات، ۷۹ نفر ارجاع به کمسیون عفو، ۲۷ نفر تخفیف مجازات، ۱۳ نفر تجمیع مجازات و ۲۹ نفر تعیین تکلیف رد مال بهره‌مند شدند.

 

بازدید ۲۱۵ نفر از مدیران قضایی و قضات دادگستری آذربایجان غربی از زندان‌های استان

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *