گفت‌وگو|

صدور اسناد مالکیت ۹۸ درصد از منازل مسکونی بافت شهری آباده طشک در کمتر از ۲ ماه

9:09 - 23 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۱۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
صدور اسناد مالکیت ۹۸ درصد از منازل مسکونی بافت شهری آباده طشک در کمتر از ۲ ماه
فرماندار شهرستان بختگان گفت: خوشبختانه صدور اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر آباده طشک، به‌عنوان یکی از مصوبات سفر استانی رئیس دستگاه قضا به فارس با سرعت، دقت و جدیت اجرا شد و ظرف کمتر از ۲ ماه اسناد مالکیت ۹۸ درصد از منازل مسکونی صادر شده است.

مراد هدایت در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رفع مشکل صدور اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر آباده طشک بعد از ۴۰ سال، اظهار کرد: اسناد بافت شهری در گذشته به نام اداره راه و شهرسازی صادر شده بود و این معضل از سال‌ها قبل مردم شهر را درگیر خود کرده بود.

وی افزود: با پیگیری رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی شهرستان بختگان، رای از طرف دادگاه مبنی بر اینکه این زمین‌ها مستثنیات بوده و اراضی دولتی نیست، صادر شد.

فرماندار شهرستان بختگان عنوان کرد: با دستورات رئیس قوه قضاییه، برای رفع مشکل صدور اسناد مالکیت بافت شهری آباده طشک نیز اسناد برابر ضوابط موجود، توسط اداره ثبت به مردم در حال واگذاری است.

وی عنوان کرد: رفع مشکل صدور اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر آباده طشک، اقدام مهم و قابل توجهی بود که با دستور و پیگیری‌های رئیس دستگاه قضا انجام شد.

هدایت گفت: مشکل صدور اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر آباده طشک، تبدیل به پروسه‌ای طولانی شده بود که با دستورات رئیس دستگاه قضا به ادارات ذیربط حل شد؛ این اقدام مبارک توانسته موجبات خوشحالی مردم را فراهم کند.

فرماندار شهرستان بختگان تصریح کرد: خوشبختانه صدور اسناد مالکیت بافت مسکونی شهر آباده طشک، به‌عنوان یکی از مصوبات سفر استانی رئیس دستگاه قضا به فارس با سرعت، دقت و جدیت اجرا شد؛ چنانچه ظرف کمتر از ۲ ماه اسناد مالکیت ۹۸ درصد از منازل مسکونی صادر شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *