عزت‌اللهی: نمی‌توانیم بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم/ در این چند ماه کنار تیم ملی بایستید

22:16 - 21 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۰۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عزت‌اللهی: نمی‌توانیم بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم/ در این چند ماه کنار تیم ملی بایستید
هافبک تیم ملی فوتبال گفت: اگر توقع قهرمانی در آسیا از ما وجود دارد، بهتر این است که پله به پله طی کنیم.

خبرگزاری میزان - سعید عزت اللهی،  پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل آنگولا اظهار داشت: به همه مجموعه تیم ملی و بازیکنان تبریک می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم که اردوی خوبی داشتیم. با توجه به اینکه در حال حاضر تدارک دیدن برای بازی‌ها سخت بود، فکر می‌کنم ۲ بازی خیلی برای آینده به ما کمک کرد. به کادر فنی و همه بچه‌ها که با تمام توان تلاش کردند، خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم اردوی بعدی که مهر ماه در اردن برگزار می‌شود، تورنمنت خوبی برای ما باشد و به روند تیم ملی کمک کند.

وی در واکنش به اینکه ژاپن، کره جنوبی و دیگر حریفان اردوی آماده سازی متفاوتی نسبت به تیم ملی داشتند، اظهار داشت: یک سری مسائل است که امسال گریبان‌گیر ما شده است. به خاطر مسائل سیاسی یا هر چیز دیگری، نمی‌توانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. این چیزی است که ما داریم با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. چیزی که مسلم است، این بوده که ما قطعاً پتانسیل و اعتماد به نفس خوبی داریم تا بتوانیم پا به پای تیم‌هایی که با امکانات خیلی بهتر در حال آماده سازی هستند، رقابت کنیم و موفق شویم.

هافبک تیم ملی فوتبال در خصوص جام ملت‌های آسیا، گفت: هر موفقیتی نیازمند زیرساخت‌های خودش است. اگر آن زیرساخت‌ها همیشه فراهم باشد، آن باعث می‌شود که مسیر شما برای رسیدن به موفقیت هموار شود. ما آن زیرساخت را ۱۰۰ درصد نداریم، ولی همه مجموعه از قلعه‌نویی و کادرفنی تا فدراسیون همه در تلاش هستند تا در حد توانشان کار کنند. 

عزت‌اللهی در پایان گفت: تنها خواسته ما این است که مسئولان در این چند ماهه در کنار تیم ملی بیایستند. اگر توقع قهرمانی در آسیا از ما وجود دارد، بهتر این است که پله به پله طی کنیم. از الان نباید به پله دهم فکر کنیم. هر بازی باید با قدرت زیاد جلو بریم تا ان‌شاءالله به فینال برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *