کریمی: با این چمن، بازی کردن سخت است/ رقبای سختی مانند ژاپن، کره جنوبی و عربستان در آسیا هستند

22:42 - 21 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۰۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کریمی: با این چمن، بازی کردن سخت است/ رقبای سختی مانند ژاپن، کره جنوبی و عربستان در آسیا هستند
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: نتیجه بازی خوب بود، ولی می‌توانستیم از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم.

خبرگزاری میزان - علی کریمی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل آنگولا، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند. با توجه به کیفیت زمین، بازی کردن کمی سخت بود، ولی توانستیم برنامه‌های کادر فنی انجام دهیم. نتیجه بازی خوب بود، ولی می‌توانستیم از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم و نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد، اظهار داشت: ۱۰۰ درصد قدرتش را دارد، ولی رقبای سرسختی مثل ژاپن، کره جنوبی و عربستان حضور دارند. تلاش می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم و خودمان را آماده کنیم تا با این حریفان رقابت کنیم. 

هافبک تیم ملی فوتبال درمورد اینکه آیا بازی با آنگولا به تیم ملی کمک می‌کند تا برای قهرمانی آسیا آماده شویم، گفت: شرایط کشور، فدراسیون، مشکلات و تحریم‌ها را همه می‌دانیم. همین بازی‌ها از نبودنش بهتر است. اگر یادتان باشد، سال گذشته یک سری از فیفادی‌ها را از دست می‌دادیم که اکثرا در زمان کرونا بود. بودن این بازی‌ها، جمع شدن بازیکنان و هماهنگ شدن آن‌ها بهتر از هیچی است. تا جام ملت‌ها امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم و بتوانیم هماهنگ‌تر و آماده‌تر شویم.

بکریمی در پایان درباره هماهنگی روزبه چشمی و سامان قدوس نیز گفت: بچه‌ها هر چند وقت یکبار دور هم جمع می‌شویم و تقریبا ۲-۳ روز قبل از بازی سعی می‌کنیم بالاترین سطح هماهنگی را اجرا کنیم. یک مقدار سخت است، ولی سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا با هم هماهنگ شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *