رئیس کل دادگستری استان کرمان: دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان صاحب دادستانی می‌شود

17:43 - 21 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۰۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان صاحب دادستانی می‌شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان از راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می‌شود، خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با بیان اینکه نگاه ما در دستگاه قضایی، نگاه توسعه‌ای و خدمت رسانی به مردم است، گفت: در پی درخواست دادگستری استان کرمان، قوه قضاییه با راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می‌شود موافقت کرده است.

وی افزود: معاونت اول قوه قضاییه همچنین با ارتقای تشکیلات قضایی در شهرستان انار موافقت کرده است و مجوز راه اندازی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انار نیز صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ساخت دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد، اعلام کرد: با توجه به تکمیل این ساختمان و موافقت قوه قضاییه با تشکیل دادگاه در این بخش، انشالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این دادگاه نیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: راه اندازی دادگاه در بخش اسفندقه و روداب نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان کرمان قرار دارد و در صورت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله ساختمان اداری راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تاکید کرد: دسترسی آسان به عدلیه و استفاده از خدمات دستگاه قضایی با کمترین هزینه حق مردم است و مسئولان مکلفند در تصمیم گیری‌های خود صلاح و صرفه مردم را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *