دو پارکینگ خودروی عمومی با پیگیری‌های دادستانی مرکز استان اصفهان بازگشایی شد

11:27 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۷۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دو پارکینگ خودروی عمومی با پیگیری‌های دادستانی مرکز استان اصفهان بازگشایی شد
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای بازگشایی دو پارکینگ خودروی عمومی گفت: در دوره تحول و تعالی قضایی با حساسیت تمامی موارد مربوط به حقوق عامه را پیگیری می‌کنیم.

خبرگزاری میزان- سیدمحمد موسویان گفت: بروز مشکلات حقوقی میان مالک پارکینگ طبقاتی محتشم و شهرداری منطقه منجر به تعطیلی یک پارکینگ طبقاتی شده بود که با توجه به پرتردد بودن محل سبب بروز مشکلات ترافیکی و نارضایتی مردمی در آن منطقه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع یکی از مصادیق حقوق عامه بود، دادستانی مرکز استان، موضوع را در دستورکار قرار داد و پس از بررسی و پیگیری، اختلاف میان مالک و شهرداری برطرف و این پارکینگ طبقاتی فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: پارکینگ دیگر با مشکل مشابه پارکینگ شکوه در مجاورت ایستگاه متروی کاوه در مجاورت ایستگاه مترو از پارک سوار‌هایی بود که با پیگیری‌های انجام شده مقرر گردید این پارکینگ هم تا حصول نتیجه و حل اختلاف، موقتاً به فعالیت خود ادامه دهد.

موسویان در بازدیدی که پس از بازگشایی، از این دو پارکینگ عمومی داشت، تأکید کرد: دادستانی مرکز استان در دوره تحول و تعالی قضایی با حساسیت تمامی موارد مربوط به حقوق عامه را بدون کم و کاست پیگیری خواهد کرد.

 ظرفیت پارکینگ طبقاتی محتشم، ۳۰۰ و پارکینگ شکوه، ۶۰۰ خودرو است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *