تهیه بسته‌های علوفه و کاشت ۱۰۰ اصله درخت حکم جایگزین حبس در دادگاه بخش نازلو شد

10:57 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۷۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تهیه بسته‌های علوفه و کاشت ۱۰۰ اصله درخت حکم جایگزین حبس در دادگاه بخش نازلو شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تهیه بسته‌های علوفه برای حیوانات تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و کاشت ۱۰۰ اصله درخت غیرمثمر در طرح جنگل کاری منطقه نازلو به عنوان حکم جایگزین حبس دادگاه بخش نازلو در نظر گرفته شد.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به صدور حکم جایگزین حبس شعبه اول دادگاه بخش نازلو برای تهیه ۱۵ بسته برگ A۴ و تحویل به اداره آموزش و پرورش گفت: تهیه بسته‌های علوفه برای حیوانات تحت قرق اداره محیط زیست استان تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و کاشت ۱۰۰ اصله درخت غیرمثمر در طرح جنگل کاری منطقه نازلو و تامین بسته‌های پوشاک بهداشتی برای بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیز در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، علی طالبی رئیس شعبه اول دادگاه بخش نازلو، با احراز شرایط قانونی، متهم پرونده را به جای ۲ سال حبس، به تامین موارد ذکر شده مکلف کرد. 

عتباتی در پایان اظهار کرد: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرائم سبک و کم اهمیت با رویکرد ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *