دادستان مرکز خوزستان از دادسرا‌های انقلاب، جنایی و قدس اهواز بازدید کرد

15:23 - 12 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۶۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز خوزستان از دادسرا‌های انقلاب، جنایی و قدس اهواز بازدید کرد
دادستان مرکز خوزستان از دادسرا‌های انقلاب، جنایی و قدس اهواز بازدید و با برخی از مراجعان دیدار و دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده آن‌ها صادر کرد.

خبرگزاری میزان- صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور در مجتمع‌های قضایی انقلاب، جنایی و قدس شهرستان اهواز در جریان رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات موجود قرار گرفت.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: سرکشی‌های دوره‌ای به شعب دادسرا یکی از اقداماتی است که در راستای نظارت بر امور داخلی، باید توسط دادستان‌ها صورت گیرد.

وی بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد و گفت: حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎ های بایگانی، تکمیل تحقیقات، ارجاع به کارشناس به‌صورت سیستمی، دقت در قرار‌های صادره و حفظ حقوق شهروندی به‌ویژه در خصوص بازداشتی‌ها، از موادری است که انتظار می‌رود توسط قضات و کارکنان دادسرا مدنظر قرار گیرد و به آن عمل شود.

جعفری چگنی ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک و به‌صورت چهره به چهره با برخی از مراجعان به این دادسراها، دیدار و پس از شنیدن اظهارات و مطالبات آنان، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *