رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۲۹۰ سند مالکیت در روز تعطیل جمعه در ادارات ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صادر شد

14:04 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۲۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۹۰ سند مالکیت در روز تعطیل جمعه در ادارات ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صادر شد
کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با شعار جمعه‌ها تعطیل نیست با حضور در این اداره کل ۲۹۰ سند مالکیت حدنگار صادر کردند.

خبرگزلری میزان  - مهدی مهرانگیز در مراسم صدور ۲۹۰ سند مالکیت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری برهمکاری و همراهی تأکید داشته‌اند و این سخن فراتر از توصیه و در واقع یک تکلیف و دستور شرعی و قانونی است؛ بنابراین همه مکلفیم تا در حفظ انسجام قوا و همکاری در جهت حل مشکلات مردم پیشقدم باشیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: دادگستری و مجموعه قضایی استان بوشهربا تمرکز بر حل مسایل و خودداری از بروز مسایل حاشیه‌ای به دنبال حل مشکلات مردم بوشهر است.

وی افزود: کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در روز‌های پنجشنبه و جمعه دوم و سوم شهریور ماه سال‌جاری با شعار «جمعه‌ها تعطیل نیست و فرصت خدمت گذاری است» با حضور در محل کار ۲۹۰ فقره سند مالکیت صادر کردند.

صدور هر سند مالکیت کاهش یک پرونده قضایی

فرماندار بوشهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک افزود: صدور هر برگ سند مالکیت و تثبیت مالکیت مردم مساوی با کاهش یک پرونده در محاکم قضایی است.

رحیمی همچنین اظهارکرد: حضور کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در روز تعطیل و ساعت ۲۱ مصادق کار جهادی است و قطعا هم خداوند متعال و مردم استان از این عمل خیرخواهانه راضی هستند.

انتهای پیام//


برچسب ها: دادگستری اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *