مشکلات ۵ واحد تولیدی با ۱۷۴ نیروی کار در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری حمیدیه استان خوزستان رسیدگی شد

14:08 - 31 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۵۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۵ واحد تولیدی با ۱۷۴ نیروی کار در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری حمیدیه استان خوزستان رسیدگی شد
در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان حمیدیه به مشکلات واحد‌های تولیدی پرورش مرغ گوشتی صنعتی، کارخانه خوراک دام و طیور، شرکت بسته‌بندی گوشت و مرغ آذین گستر سلامت، پرورش گاومیش شیری صنعتی و پرواربندی گوساله رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان_ در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان حمیدیه که با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و فرماندار شهرستان و معاونین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد، مشکلات پنج واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه اظهار کرد: این ستاد در راستای انجام وظایف محوله و تحقق شعار سال، رفع مشکلات و موانع تولید واحد‌های تولیدی را به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار خود قرار داده است. 

رضا علی‌نسب افزود: در این جلسه که با محوریت موضوعات مربوط به واحد‌های تولیدی و کشاورزی برگزار شد، به مشکلات واحد‌های تولیدی پرورش مرغ گوشتی صنعتی، کارخانه خوراک دام و طیور، شرکت بسته‌بندی گوشت و مرغ آذین گستر سلامت، پرورش گاومیش شیری صنعتی و پرواربندی گوساله با ظرفیت ۲۰۰ راس دام، رسیدگی و مواردی به تصویب اعضای حاضر رسید.

وی گفت: بخشی از این مصوبات در راستای تامین سرمایه مورد نیاز، آب‌رسانی به واحد‌های تولیدی، افزایش بازدید‌های دادسرا و جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه از این طرح‌های اقتصادی، بوده است. 

علی‌نسب با تاکید بر اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی در توسعه اشتغال شهرستان، بیان کرد:در صورت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی مذکور، زمینه اشتغال ۱۷۴ نفر به‌ صورت مستقیم فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: همه دغدغه مسئولان باید توجه به تولید و اشتغال باشد و به در صورت روبرو شدن فعالان اقتصادی در این عرصه با مشکلات، باید به آنان کمک کنند تا در امر تولید و اشتغال خللی ایجاد نشود و شاهد رشد و توسعه کشور باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *