رفع تخلف ۲۳ طبقه ساختمان غیرمجاز در منطقه ۱۹

10:56 - 31 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۵۱۷
رفع تخلف ۲۳ طبقه ساختمان غیرمجاز در منطقه ۱۹
بیست و یکمین عملیات برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ بامداد روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه در ضلع شمال بلوار شقایق مابین بزرگراه شهید کاظمی و میدان خلازیر (ابتدای کدخدایی و نسیم) انجام شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر در چند روز اخیر به سازندگان و شهروندان ساکن محدوده ناحیه ۳ این منطقه در خصوص برخورد جدی و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز‌های ناایمن، گفت: در راستای حفظ و حراست از اموال عمومی شهر، بیت المال و جان شهروندان و به منظور تعهد به تکلیف قانونی، منطقه ۱۹ در ناحیه سه رفع خلاف و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز را به صورت قانونی انجام می‌دهد.

وی افزود: طی این عملیات ۳ بلوک ساختمانی (مسکونی) نیمه ساز به تعداد ۲۳ طبقه و به مساحت ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع، ۶ واحد تجاری به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ۶ قطعه سوله به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع رفع خلاف شد.

به گفته فرهادی در این عملیات ۲۰۰ نفر نیرو با فرماندهی سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری منطقه و ۸۰ نفر عوامل شرکت شهربان و حریم بان حضور داشتند و ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه کامیون به عنوان تجهیزات و ادوات استفاده شده است.

لازم به ذکر است؛ عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز با حکم قضایی انجام شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *