بزرگترین مزایده در میوه و محصولات فرنگی دستچین از امروز ۲۹ مرداد آغاز شد

10:30 - 29 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۰۴۲
بزرگترین مزایده در میوه و محصولات فرنگی دستچین از امروز ۲۹ مرداد آغاز شد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: شرکت در مزایده حق بهره‌برداری موقت از اماکن عرضه محصولات انواع میوه و سبزیجات دستچین از امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد ماه) به مدت ۱۵ روز آغاز شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ایوب فصاحت اظهار کرد: بزرگترین مزایده حق بهره‌برداری موقت از اماکن عرضه محصولات انواع میوه و سبزیجات با ۵۲۱ غرفه از یکشنبه ۲۹ مردادماه به مدت ۱۵ روز آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای شرکت به سایت سازمان مدیریت میادین به آدرس www.mayadin.tehran.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: بررسی‌ها نشان داده است که در دو ماه ابتدایی سال جاری افزایش ۱۵ درصدی کیفیت محصولات و کاهش ۶۰ درصدی برخورد نامناسب بهره‌برداران با مراجعان را شاهد بودیم که این شرایط به دلیل تغییر روند مزایده ایجاد شده است که در سال جاری نیز ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اصل شفافیت در برگزاری مزایده تصریح کرد: این مزایده به صورت شفاف برگزار می‌شود به طوری که همه مراحل واگذاری غرفه‌ها قابل رصد است.

وی خاطرنشان کرد: همه مراحل واگذاری به صورت نظام‌مند (مکانیزه) انجام می‌شود که کمیسیون واگذاری توسط دوربین‌ها قابل رصد و از طریق آپارات به صورت زنده پخش می‌شود.

فصاحت با بیان نحوه شرکت متقاضیان در این مزایده افزود: هیچ محدودیتی برای شرکت وجود ندارد و متقاضیان و تولیدکنندگان می‌توانند در این مزایده بزرگ شرکت کنند.

گفتنی است، در حال حاضر ۸۴۰ غرفه مربوط به کاربری‌های میوه، فرنگی و سبزیجات دستچین، پروتئینی خرده فروشی، عمده فروشی در مزایده قرار دارد و متقاضیان می‌توانند جهت شرکت در مهلت‌های تعیین شده به سایت سازمان مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *