قالیباف: اراده ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

8:45 - 29 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۹۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قالیباف: اراده ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیات خلوت زورگویان عالم شود.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، گفت: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد یادآور روز‌های سیاهی است که اراده سیاست مداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آن‌ها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، نیرو‌های مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده اند.

وی اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان مستقیما در نتیجه رفتار‌های تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

قالیباف با بیان اینکه بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا، حاصل سال‌ها غارت، کودتا، تحریم‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیا است، افزود: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیات خلوت زورگویان عالم شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *