رییس کل دادگستری لرستان: باید نسبت به روشنگری و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه داشته باشیم

16:31 - 28 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۹۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری لرستان: باید نسبت به روشنگری و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه داشته باشیم
رییس کل دادگستری استان لرستان، گفت: هدف از تبلیغات اسلامی «روشنگری، روشن‌بینی، حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری و تبیین شعایر مذهبی» است که باید نسبت به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام  والمسلمین شهواری رییس کل دادگستری با حجت الاسلام والمسلمین غلامی مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری در این دیدار به بیان انگیزه دین مبین اسلام در خصوص برپایی مراسم‌های مذهبی و فرایند‌هایی که موجب افزایش «وحدت، ایجاد صلح، دوستی و آرامش» در جامعه می‌شود، پرداخت و با اشاره به فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تقدیر از تلاش‌های این نهاد انقلابی، افزود: انتظار می‌رود مراسم‌های ملی و مذهبی مانند گذشته به نحو شایسته و در شأن مردم ولایت‌مدار استان لرستان برگزار شود.

رییس کل دادگستری استان لرستان تاکید کرد: خارج از حوزه کاری در دستگاه قضایی به عنوان اعضای جامعه وظیفه داریم از شورای هماهنگی حمایت کنیم، زیرا که هدف از تبلیغات اسلامی «روشنگری، روشن‌بینی، حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری و تبیین شعایر مذهبی» است که باید نسبت به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد:، زیرا چراغ راه هدایت از مسیر اسلام می‌گذرد و این چراغ در دست مسلمانان است و همه با شرکت در مراسم‌های ملی و مذهبی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری تجدید پیمان می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان لرستان همچنین ابراز امیدواری کرد تا همه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط با حمایت از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای «تقویت، ترویج و توسعه فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی و رقم زدن آینده بهتر برای سرزمین مادری» تلاش کنند.

در ابتدای این دیدار مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز با تبریک انتصابف خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور حجت الاسلام و المسلمین شهواری در استان لرستان؛ خواستار حمایت دستگاه قضایی استان از فعالیت‌ها و اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *