تولید کنندگان و کارآفرینان با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دیدار کردند

15:32 - 25 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۴۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تولید کنندگان و کارآفرینان با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دیدار کردند
 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان استان گفت: فعالیت‌های اقتصادی باعث رشد جامعه می‌شود و شما مسئول سازماندهی اقتصاد جامعه هستید بنابراین هیچ کس حق ندارد مانع فعالیت‌های سالم و قانونمند اقتصادی شود.

خبرگزاری میزان - تولیدکنندگان و کارآفرینان استان با حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دیدار کردند.

 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی گفت: اقتصاد و امنیت دو مسئله‌ی مهم و محوری برای یک جامعه الهی و متعادل هستند که بر اعمال و رفتار مردم آن جامعه تأثیر می‌گذارند.

وی خطاب به تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: فعالیت‌های اقتصادی باعث رشد جامعه می‌شود و شما مسئول سازماندهی اقتصاد جامعه هستید و بنابراین هیچ کس حق ندارد مانع فعالیت‌های سالم و قانونمند اقتصادی شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: می‌دانیم که در حوزه صنعت و اقتصاد مشکلات زیاد است، اما باید سازوکار‌ها و ساختار‌هایی ایجاد کنیم که این مشکلات را کاهش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در همین زمینه گفت: ما امروز نیاز داریم که تمامی فعالیت‌هایی که موجب رونق کار و تولید و در نتیجه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود مدیریت، هدایت و حمایت شود و تمامی سازمان‌ها و فعالانی که در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش دارند به وسیله یک مرکز، همدلانه و با هماهنگی و به دور از فعالیت‌های متفرق، اقدامات خود را پیش ببرند.

همچنین در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز حضور داشت گزارشی از فعالیت‌های مجتمع شوق زندگی ارائه شد.

محمدحسین درودی گفت: اصحاب صنعت می‌توانند نقش مؤثری در توسعه فعالیت‌های مجتمع شوق زندگی داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حمایت فعالان اقتصادی از این نوع فعالیت‌ها باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اهمیت مسئله‌ی تولید و صنعت گفت: شأن تولیدکننده بالاست و صنعتگران باید مسائل خود را مطرح کند و مسئولین نیز برای حل آن مسائل اقدام کنند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار جمعی از نمایندگان هیئت‌های اندیشه ورز در حوزه تولید و صنعت ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات حمایتی مجموعه قضایی استان برخی مطالب مربوط به حوزه کاری خود را با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح کردند.

تلاش با هدف ایجاد سهولت در تأمین مواد اولیه، رفع برخی مشکلات اداری و سازمانی، توجه به مشکلات مربوط به حوزه انرژی و همچنین مشکلات بانکی و ارزی و لزوم استفاده از تکنولوژی‌های نوین از جمله مسائلی بود که در این جلسه از طرف فعالان حوزه تولید و صنعت مطرح شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *