طرح ساماندهی نظام مشاوره در استان قم اجرا می‌شود

15:15 - 23 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۹۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
طرح ساماندهی نظام مشاوره در استان قم اجرا می‌شود
رئیس کل دادگستری استان قم از اجرای طرح ساماندهی نظام مشاوره در استان قم باهدف دسترسی آسان به «مشاوران، تخصصی شدن امر مشاوره، افزایش مهارت‌های زندگی و کنترل خشم» خبر داد.

خبرگزاری میزان - باهدف دسترسی آسان به «مشاوران، تخصصی شدن امر مشاوره، افزایش مهارت‌های زندگی و کنترل خشم» طرح سامان دهی نظام مشاوره با رویکرد بهره مندی از تمام ظرفیت‌های استان در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری، در این خصوص بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ مشاوره، ضمن تحکیم نهاد خانواده و افزایش مهارت‌های زندگی خصوصا در بین زوجین و اقشار آسیب پذیر می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتکاب جرایم داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم نیز در راستای ساماندهی نظام مشاوره در استان از برگزاری جلسات شورای مشورتی معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با سازمان بهزیستی، دادگاه خانواده و سازمان نظام روانشناسی استان خبر داد.

همچنین این جلسات به صورت ماهانه و با هدف تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان قم در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *